• Open Access
    • Comment cela fonctionne?
    • Ouvrir une session
    • Contact

    Parcourir par sujet "HABIT-ILE"

    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Parcourir par sujet 
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par sujet
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par sujet

    Parcourir par sujet "HABIT-ILE"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Trier par :

    Ordre :

    Résultats :

    Voici les éléments 1-3 de 3

    • titre
    • date de publication
    • date de soumission
    • ascendant
    • descendant
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Brain activation changes following motor training in children with unilateral cerebral palsy: An fMRI studyPeer reviewedClosed access 

        mai 2021, Araneda, Rodrigo; Dricot, Laurance; Ebner-Karestinos, Daniela; Paradis, Julie; Gordon, Andrew M.; Friel, Kathleen M.; Bleyenheuft, Yannick, HE Léonard de Vinci
        Article scientifique
        Thumbnail
        Background Intensive motor-learning-based interventions have demonstrated efficacy for improving motor function in children with unilateral spastic cerebral palsy (USCP). Although this improvement has been associated mainly with neuroplastic changes in the primary sensori-motor cortices, this plasticity may also involve a wider fronto-parietal network for motor learning. Objective To determine ...
      • Efcacy of integrating a semi-immersive virtual device in the HABIT-ILE intervention for children with unilateral cerebral palsy: a non-inferiority randomized controlled trialPeer reviewedClosed access 

        2023, Saussez, Geoffroy; Bailly, R.; Araneda, Rodrigo; Paradis, Julie; Ebner-Karestinos, Daniela; Klöcker, Anne; Sogbossi, E. S.; Riquelme, I.; Bleyenheuft, Yannick, HE Léonard de VinciHE Louvain en Hainaut
        Article scientifique
        Thumbnail
        Background The implementation of virtual devices can facilitate the role of therapists (e.g., patient motivation, intensity of practice) to improve the effectiveness of treatment for children with cerebral palsy. Among existing therapeutic devices, none has been specifically designed to promote the application of principles underlying evidence-based motor skill learning interventions. Consequently, ...
      • Feasibility and effectiveness of HABIT-ILE in children aged 1 to 4 years with cerebral palsy: A pilot studyClosed access 

        mai 2021, Araneda, Rodrigo; Klöcker, Anne; Ebner-Karestinos, Daniela; Segnon Sogbossia, Emmanuel; SAUSSEZ, Geoffroy; Renders, Anne; Paradis, Julie; Bleyenheuft, Yannick, HE Léonard de Vinci
        Autre
        Thumbnail
        Lettre à l'éditeur pour le numéro.

        Parcourir

        Tout LUCKCommunautés & CollectionsAuteurTitreDate de publicationSujetType de documentTitre de périodiqueThématique

        Mon compte

        Ouvrir une sessionS'inscrire

        Statistics

        Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors

        Plan du site

        • Open Access
        • Comment cela fonctionne?
        • Mon compte

        Contact

        • L’équipe de LUCK
        • Synhera
        • CIC