• Open Access
    • Comment cela fonctionne?
    • Ouvrir une session
    • Contact

    Parcourir par auteur "Gagnayre, Rémi"

    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Parcourir par auteur 
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par auteur
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par auteur

    Parcourir par auteur "Gagnayre, Rémi"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Trier par :

    Ordre :

    Résultats :

    Voici les éléments 1-3 de 3

    • titre
    • date de publication
    • date de soumission
    • ascendant
    • descendant
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Exploring Nursing Student Self-esteem and its Relationship to Clinical Competence Development: Protocol for A Multiphase Convergent Mixed Methods StudyPeer reviewedOpen access 

        10 juin 2020, DANCOT, Jacinthe; Pétré, Benoît; Detroz, Pascal; Gagnayre, Rémi; Dardenne, Nadia; Donneau, Anne-Françoise; Guillaume, Michèle, HE Robert Schuman
        Article scientifique
        Thumbnail
        Protocole d'étude mixte
      • “Patient participation” and related concepts: A scoping review on their dimensional compositionOpen access 

        2019, Ortiz Halabi, Iness; Scholtes, Béatrice; Voz, Bernard; Gillain, Nicolas; Durieux, Nancy; Ordero, Angela; Ordero, Angela; Ziegler, Olivier; Gagnayre, Rémi; Guillaume, Michèle; BRAGARD, Isabelle
        Article scientifique
        Thumbnail
      • Self-esteem and learning dynamics in nursing students: An existential-phenomenological studyPeer reviewedOpen access 

        07 septembre 2022, DANCOT, Jacinthe; Pétré, Benoît; Voz, Bernard; Detroz, Pascal; Gagnayre, Rémi; Triffaux, Jean-Marc; Guillaume, Michèle, HE Robert Schuman
        Article scientifique
        Thumbnail
        Aim: To describe nursing student self-esteem changes over time and its impacts on learning strategies. Design: Existential phenomenology. Methods: Interviews were conducted in Spring 2018 in a purposive sample of 39 nursing students, exploring events critical to self-esteem and their impacts. Transcriptions were analysed descriptively and interpretatively to decipher the process that links self-esteem, ...

        Parcourir

        Tout LUCKCommunautés & CollectionsAuteurTitreDate de publicationSujetType de documentTitre de périodiqueThématique

        Mon compte

        Ouvrir une sessionS'inscrire

        Statistics

        Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors

        Plan du site

        • Open Access
        • Comment cela fonctionne?
        • Mon compte

        Contact

        • L’équipe de LUCK
        • Synhera
        • CIC