• Open Access
    • Comment cela fonctionne?
    • Ouvrir une session
    • Contact

    Parcourir par auteur "VAN CAUWENBERGE, Isabelle"

    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Parcourir par auteur 
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par auteur
    • Accueil de LUCK
    • Parcourir par auteur

    Parcourir par auteur "VAN CAUWENBERGE, Isabelle"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Trier par :

    Ordre :

    Résultats :

    Voici les éléments 1-3 de 3

    • titre
    • date de publication
    • date de soumission
    • ascendant
    • descendant
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Breaking bad news in the emergency department: A randomized controlled study of a short training courseOpen access 

        2017, BRAGARD, Isabelle; Gillet, Aline; SERVOTTE, Jean-Christophe; VAN CAUWENBERGE, Isabelle; Donneau, Anne-Françoise; Etienne, Anne-Marie; Guillaume, M.; Ghuysen, Alexandre
        Livre/Ouvrage ou monographie
        Thumbnail
      • Breaking bad news in the emergency department: a randomized controlled study of a training using role-play simulationOpen access 

        2018, BRAGARD, Isabelle; SERVOTTE, Jean-Christophe; VAN CAUWENBERGE, Isabelle; Donneau, Anne-Françoise; Dardenne, Nadia; Tubes, Rebecca; Cardos, B.; Guillaume, Michèle; Ghuysen, Alexandre
        Livre/Ouvrage ou monographie
        Thumbnail
      • Efficacy of a Short Role-Play Training on Breaking Bad News in the Emergency DepartmentOpen access 

        2019, SERVOTTE, Jean-Christophe; BRAGARD, Isabelle; Szyld, Demian; Van Ngoc, Pauline; Scholtes, Béatrice; VAN CAUWENBERGE, Isabelle; VAN CAUWENBERGE, Isabelle; Dardenne, Nadia; Goosse, Manon; Pilote, Bruno; Guillaume, Michèle
        Article scientifique
        Thumbnail
        Breaking bad news (BBN) in the emergency department (ED) represents a challenging and stressful situation for physicians. Many medical students and residents feel stressed and uncomfortable with such situations because of insufficient training. Our randomized controlled study aimed to assess the efficacy of a four-hour BBN simulation-based training on perceived selfefficacy, the BBN process, and ...

        Parcourir

        Tout LUCKCommunautés & CollectionsAuteurTitreDate de publicationSujetType de documentTitre de périodiqueThématique

        Mon compte

        Ouvrir une sessionS'inscrire

        Statistics

        Most Popular ItemsStatistics by CountryMost Popular Authors

        Plan du site

        • Open Access
        • Comment cela fonctionne?
        • Mon compte

        Contact

        • L’équipe de LUCK
        • Synhera
        • CIC